Zeker, daar hebben we geluk mee! Het heeft ook te maken met de sfeer die daar is, ze geven allebei aan huis les en het is heel ontspannen. Heel anders dan op een muziekschool waar je alleen voor les komt en na een vastgestelde tijd weer weg bent.
Nee, het is alleen voor volwassenen. De jongste...