Zoekresultaten

  1. D

    Aanschaf viool, graag advies

    Ok. Dus 400 euro is waarschijnlijk te veel voor een dergelijke viool?
  2. D

    Aanschaf viool, graag advies

    Ik vraag me af waarop u baseert dat het om een Duitse of Oost-Europese fabrieksviool gaat. De viool is in '74 gekocht bij Max Möller. Certificaat zit er bij. Dus vandaar dat ik het de moeite waard vind om te onderzoeken of het wat is. Vanzelfsprekend niet voordat ik hem heb bekeken en bespeeld...
  3. D

    Aanschaf viool, graag advies

    In mijn jeugd heb ik een aantal jaren viool gespeeld. Nu mijn dochters beginnen met vioolspelen begint het bij mij ook weer te kriebelen. Op de 1/4 viool van mijn oudste blijkt dat ik de basis nog steeds wel redelijk beheers. Vader Jacob lukt nog ;-) Nu ben ik dus op zoek naar een 4/4 viool...
Terug
Naar boven