1/2 viooltje aangboden (Izabel Antwerpen).

Discussie in 'Aangeboden' gestart door guillermo, 3 mei 2013.

  1. guillermo

    guillermo

    Lid geworden:
    1 mei 2013
    Berichten:
    4
    Gegroet forumlezers,

    Graag maak ik van de mogelijkheid gebruik om onze 1/2 Izabel-viool aan te bieden.
    De kleinere maten van Izabel instrumenten hebben een wat bredere corpus wat de klank ten goede komt.
    Ze komen in verschillende klassen, houtkeuze, afwerking e.d. (deze betreft 1e keuze), en worden vaak te huur aangeboden door vioolbouwers.

    Het kopplaatje van de strijkstok ontbreekt deels maar de beharing is goed. E.a. kan al dan niet vervangen worden, de viool is speelklaar.

    Prijs en foto's in overleg, bezichtiging regio 020/035.

    Groet,

    Gillermo
     
  2. hminkema

    hminkema

    Lid geworden:
    15 mrt 2011
    Berichten:
    101
    Guillermo, waarom spreek je in de pluralis majestatis ('onze' Izabel)?

    En waarom verwijs je niet door naar uitgebreidere informatie over 'jullie' Izabel-violen?

    Ik lees het een en ander over 'verschillende klassen', 'houtkeuze', diverse afwerkingen en een 'deels ontbrekend kopplaatje' maar daarmee weet ik nog niks.

    Laat s.v.p. even weten waar geïnteresseerde lezers zich verder op de hoogte kunnen stellen.
     
  3. guillermo

    guillermo

    Lid geworden:
    1 mei 2013
    Berichten:
    4
    bij mij, gewoon particulier, via p.m. voor wie een leuk studie-instrumentje zoekt.

    Vioolbouwer Eeckelaert, Berkenrodelei te Hoboken importeert deze instrumenten en levert vervolgens aan enkele bouwers in nederland. Zijn bedrijfje is vernoemt naar zijn dochter heb ik wel eens gelezen maar weet niet of dat correct is.

    voor een indruk:
    [​IMG]

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina