100.000 abonnees op m'n YT kanaal

a1.jpga2.JPGa3.JPGGister m'n Silver Creator Award (Play Button) voor 100.000 abonnees opgehaald bij een afleverpunt (playbutton zeker?, vroeg de jongen daar), eh gebracht door “een postbode”. Hier filmpje
daarvan. Voelt een beetje als m'n Elfstedenkruisje van 1985. https://www.youtube.com/user/HenriVieuxtemps
Vioolconcerten van cd's(audio “geleend”) en van bladmuziek vd vioolsolist meeleesfilmpjes gemaakt+van concerttino's (oefenstukken voor beginners) met Yvonne in 9 jaar zelf gespeeld en vd pianopartij(waar ook de vioolpartij op staat)+onze audio's meeleesfilmpjes gemaakt. Populairste concert viool-video 4,5 miljoen keer bekeken. Populairste zelfgespeelde=Küchler op.14 91K views.
Populaire klassieke (ook verzamel)kanalen boven de 100 K zijn in Nederland:
Brilliant Classics 946K Cd-boxen bij Kruidvat met bv alle Mozart-opnames
Nederlandse Bachvereniging 562K Opnames van Bachconcerten
AVROTROS Klassiek 461K Opgenomen live-concerten
Vioolinspiratie - Vioollessen 171K Onlinevioollessen van Julia Termeer uit Wageningen
Concertgebouworkest 131K vnl. live concerten
HenriVieuxtemps 100K Vioolconcerten van cd's, zelfgespeelde concertino's
Olla-Vogala 97,8K 400 meeleesfilmpjes van klassiek(al 9 jaar passief)
Pop?-artiesten als Blof 19x in de top-2000 hebben 66K abonnees, Direct 3xKuip 37K, Ilse de Lange 35K, Waylon vd ronddraaiende stoel 17K. Maar als 1 vd meest bekritiseerde violisten van YT haal ik natuurlijk de top2000/Kuip niet.
Anouk heeft 142K,Kensington 110K, Within Temptation(ook uit Waddinxveen) 1,26M maar vaak zijn pop(afkorting van populair)artiesten niet populair. Misschien heeft pop??muziek meer met pop-corn of pop-ulieren te maken wil klassiek en ik zijn natuurlijk WEL populair.
Gelukkig kan ik nog anoniem over straat zonder gillende meiden/handtekeningen-/selfiejagers in Seoul/HongKong, m'n 2 populairste steden, maar trok wel bekijks op school vandaag in de aula.
Het verschil is wel dat pop(corn??)artiesten hun eigen liedjes componeren+zelf spelen. Hilary Hahn komt als violiste met gespeelde werken van anderen alleen ook tot 273K abonnees
Maar als je denkt: klassiek is voor boomers/fossielen. Fout. Ik trek veel jongeren(zie statistieken eind filmpje). Bob Dylan84, Roger Waters82, Mick Jagger82 Bill Wyman 89 zijn 80-igers. Een band met de naam The Crazy Rollators sluit goed aan bij de doelgroep.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven