2 violisten

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Adriaan, 25 jan 2017.

  1. Adriaan

    Adriaan

    Lid geworden:
    25 jan 2017
    Berichten:
    2
    Twee ver gevorderde amateurs / semi-profs (altviool en cello) zijn op zoek naar 2 violisten die samen met ons een strijkkwartet willen vormen om eens in de 2-3 maanden een middagje te spelen (van Beethoven tot Shostakovich). Nog wat over ons:
    - We wonen in respectievelijk Amsterdam en Den Haag. Musiceren kan bij ons thuis plaatsvinden, maar we zijn ook mobiel om elders in het land af te spreken.
    - We zijn jonge 40-ers (maar laat leeftijd geen beperkingen opwerpen ;-)
    - En niet onbelangrijk - naast plezierig musiceren houden we ook van stukje gezelligheid!
     
  2. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.139
    Homepage:
    In ieder geval alvast welkom op het forum! En daarbij veel succes in het vinden van twee enthousiaste violisten!
    Die zijn er vast wel in de randstad en als het even meezit, komen ze ook weleens of nog wat vaker op dit forum.
    En ik denk net als jij dat samen fijn musiceren op elkaars niveau leeftijdsgrenzen kan doen vervagen!
     
  3. M.

    M. M.

    Lid geworden:
    17 mei 2008
    Berichten:
    111
    Hallo Adriaan,

    Ik ben een enthousiaste gevorderde amateurviolist van 25 jaar en het lijkt me erg leuk om met andere strijkers kamermuziek te maken. Ik kom uit de regio Den Haag/Rotterdam. Graag hoor ik of je nog interesse hebt.

    Groeten!
     
  4. Adriaan

    Adriaan

    Lid geworden:
    25 jan 2017
    Berichten:
    2

Deel Deze Pagina