Aangeboden copy Jacobus Stainer 1729 (germany)

Discussie in 'Aangeboden' gestart door enmil, 17 aug 2010.

  1. enmil

    enmil

    Lid geworden:
    17 aug 2010
    Berichten:
    3
    Te koop Jacobus Stainer in Absam Prope Oenipontum 1729
    Made in Germany

    inclusief stijker en koffer

    Prijs nog overeen te komen.
     
  2. koffienee1

    koffienee1

    Lid geworden:
    20 feb 2009
    Berichten:
    298
    Is er een foto van?
     
  3. enmil

    enmil

    Lid geworden:
    17 aug 2010
    Berichten:
    3
    Ik kan foto's doorsturen naar een emailadres. Erbij plaatsen is me niet gelukt.
     
  4. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.354
    Homepage:
    Het plaatsen van foto's is op dit forum een reeds onderkend probleem wat alleen opgelost kan worden door volledig andere software. Hoewel er een begin is gemaakt met een nieuwe opzet, lijkt een nieuwe versie voorlopig nog niet snel te worden geïnstalleerd. Ik ben afhankelijk van derden die dit voor mij moeten doen.
    Daarom is het niet iedereen gegeven 'even' een foto er bij te plaatsen. Dat betekent dat het in de meeste gevallen geen onwil is, maar eerder te ingewikkeld. Ik hoop maar dat 'koffienee1' daar ook begrip voor heeft.
     
  5. steenbok

    steenbok

    Lid geworden:
    16 aug 2010
    Berichten:
    3
    Wat is een "stijker? " . Wat is de prijs minimaal?
     
  6. enmil

    enmil

    Lid geworden:
    17 aug 2010
    Berichten:
    3
    Ik heb een andere oplossing gezocht betreffende de foto's.

    http://muziek.marktplaats.nl/strijkinstrumenten-violen-en-altviolen/369514958-jacobus-stainer-1729-copy.html


    Ja, maar nu is de advertentie een verlengstuk van Marktplaats geworden en daar zijn al een aantal woorden aan gewijd in het verleden: https://strijkersforum.nl/viewtopic.php?pid=14744#p14744. Het is niet de bedoeling dat StrijkersForum gaat fungeren als een soort back-up van Marktplaats. Bovendien zullen de foto's na verloop van tijd weer van Marktplaats af zijn en dan hebben we hier een verwijzing staan naar iets zonder inhoud.
    Ik zal me toch eens moeten bezinnen over een andere regelgeving over dit onderwerp.

    Frits
     

Deel Deze Pagina