Achterhoeks Bachkoor & orkest (Groenlo) zoekt 'strijkers'

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Achterhoeks Bachkoor, 15 okt 2014.

  1. Achterhoeks Bachkoor

    Achterhoeks Bachkoor

    Lid geworden:
    14 okt 2014
    Berichten:
    1
    Musiceer je graag in een intieme groep strijkers, streef je graag naar perfectie onder leiding van een dirigent? Kom dan bij het Achterhoeks Bachkoor & orkest!

    Het orkest zoekt strijkers met samenspeelervaring, die minimaal t/m de derde positie kunnen spelen.
    Je bent van harte welkom om vrijblijvend deel te nemen aan een van onze repetities op de woensdagavond.

    Hoewel onze naamgeving doet vermoeden dat we uitsluitend muziek van Bach uitvoeren, spelen we een zeer gevarieerd (veelal klassiek) repertoire.

    Het koor repeteert wekelijks in Groenlo (in de kapel van de Molenberg, Ziekenhuisstraat 14) op woensdagavond van 20.00 - 22.00 uur. De orkestrepetities zijn hier eveneens, om de week, op woensdagavond van 19.00 - 20.00 uur (wellicht wordt de repetitietijd iets verlengd). Daarnaast spelen we de laatste maanden voor een groot concert samen met het koor tot 21.00 uur.

    Meer info kunt u verkrijgen via onze voorzitter, Marjanne Reinders marjannereinders@upcmail.nl, tel. 0543-477013 of via http://www.achterhoeksbachkoor.nl
     
  2. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.363
    Homepage:
    Als ik het goed heb gezien op de site, dan zijn er nog maar zes orkestleden. Als dat klopt is dat bar weinig. Ik kan me uw oproep dan ook goed voorstellen. Voor mij is de afstand te groot.
     
  3. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.139
    Homepage:
    Het ziet er best aantrekkelijk uit! Maar ook voor mij is de verhouding tussen autorijden en repetitietijd nogal nadelig. En ook het tijdstip (van 19-20 uur, later tot 21 uur) is niet echt handig voor mij.
     

Deel Deze Pagina