Adiël Quartet zoekt nieuwe Altviolist/Cellist

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door AAJ, 23 mei 2015.

  1. AAJ

    AAJ

    Lid geworden:
    12 aug 2014
    Berichten:
    7
    Homepage:
    Hoi allemaal ik ben violist en heb het Adiël Quartet opgericht wij zijn op zoek naar nieuwe Cellist en Altviolist helaas moesten onze leden noodgedwongen stoppen daarom ben ik op zoek naar hun vervangers speel jij cello of altviool en zou je het leuk vinden om mee te spelen in een strijkkwartet die zich vooral richt op popmuziek en een mix met klassieke sound er door heen daarnaast willen we graag bands begeleiden die graag wil samen werken met strijkers.

    De arrangementen worden door mij zelf gemaakt en de nieuwe composities voor strijkkwartet. Dus heb je interesse aarzel niet een berichtje te sturen.

    De muziek die wij spelen kun je denken aan:
    "Nothing else matters"
    "Another day in Paradise"
    "Golden Brown"

    Ideetjes,





    Wij repeteren om de ene week omgeving Rotterdam.

    Interesse? Dan kun je mailen naar: aajubitana@gmail.com

    Groetjes,

    Armando
     
  2. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.139
    Homepage:
    Armando, ik heb de opnames gehoord, klinkt heel leuk, spreekt mij aan!
    Maar, ik ben amateur en ik vermoed dat jullie meer professioneel niveau zoeken.
     
  3. AAJ

    AAJ

    Lid geworden:
    12 aug 2014
    Berichten:
    7
    Homepage:
    Hoi Marcelita,

    Wij zijn niet persé op zoek naar professioneel niveau zou alleen wel handig zijn als je redelijk ver gevorderd amateur of op semi- professioneel niveau je instrument beheerst vanwege we later willen experimenteren met sound en snel op elkaar ingespeeld willen zijn.
     
  4. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.139
    Homepage:
    Dank voor je snelle antwoord. Ik kan beter nog dooroefenen, voor ik dat (vergevorderd/semi-professionele niveau heb.:)
    Succes met het vinden van een cellist(e) en altviolist(e)!
     

Deel Deze Pagina