Beginnend Violist zoekt studiegenoot

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door ViolinSan, 23 mrt 2013.

  1. ViolinSan

    ViolinSan Sander

    Lid geworden:
    23 mrt 2013
    Berichten:
    2
    Hoii,

    Leuk dat je mijn oproep leest. Ik speel sinds enkele maanden Viool. Heb nu wekelijks les en vorder snel. Het lijkt mij ontzettend leuk om samen met iemand anders te spelen. Van elkaar kan je immers ook veel leren en het is nog gezellig ook.

    Lijkt het je leuk om samen met mij muziek te maken, laat dan gerust een berichtje achter ook als je meer wilt weten.

    Groetjes
     
  2. Stev

    Stev

    Lid geworden:
    3 nov 2012
    Berichten:
    7
    Hoi hoi,

    wat leuk dat je iemand zoekt om samen te spelen. ik heb nu een jaar les en ben ook rap gevorderd. ik ben nu de duo's van Mazas aan het instuderen, dit is er een van

    https://www.youtube.com/watch?v=PENBwJshbDQ

    ik vind het een leuke versie al zal hij zeker niet perfect zijn (en hoe ik hem speel is nog minder goed maargoed)

    Ik weet niet wat jouw niveau is, wat je precies wil, of je zelf al stukken in je hoofd hebt enzo. Ik woon in ieder geval (ook) in Utrecht en vind het ook leuk om samen te spelen. Als je me een keer een PM geeft wat je ideeën precies zijn, wie je bent, wat je niveau is, en ik vind het ook leuk om te weten wie je docent is etc. dan kunnen we gaan kijken naar de mogelijkheden.

    groetjes
     
  3. ViolinSan

    ViolinSan Sander

    Lid geworden:
    23 mrt 2013
    Berichten:
    2
  4. vanezcha

    vanezcha

    Lid geworden:
    16 aug 2011
    Berichten:
    274
    Hoi ViolinSan,

    Ik woon in je omgeving. So, samen spelen? I say,"why not?" :)
     

Deel Deze Pagina