Beginners violist Utrecht zoekt orkest of kwartet

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Mattie, 19 aug 2014.

  1. Mattie

    Mattie

    Lid geworden:
    19 aug 2014
    Berichten:
    3
    Ik heb als kind 6 jaar vioolles gehad en wil het heel graag weer oppakken door met anderen op beginners niveau te spelen.
    ik ben daarnaast gevorderd pianist wat ook nog een leuke optie voor samenspel is.
    Woon je in Utrecht en lijkt het je ook leuk om gezellig en serieus samen te spelen reageer!
    Ik houdt van klassieke stukken maar sta ook open voor andere genres!
     
    Deanone vindt dit leuk.
  2. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.134
    Homepage:
    Hoi Mattie,

    In Utrecht speel ik met een groep andere amateurs (violisten, cellist, blazers) wereldmuziek onder leiding van docenten/musici die erg thuis zijn in het genre zigeunermuziek, klezmer, latin, oosteuropees (turks bijv.). Dat doen we eens per maand op een zaterdag van 12;30 - 16;30 uur. Er zitten heel gevorderde amateurs bij, maar ook middenmoot en zelfs goede beginners (1 jaar les gehad).
    Aan het eind van het seizoen treden degenen die dat leuk vinden op voor vrienden/familie.
    Misschien zou je dit ook leuk vinden. Het is mogelijk om een keer proef mee te doen.
    Groepsleden (ca. 20) komen niet alleen uit Utrecht en omgeving, maar er zijn er ook die er een uur rijden voor over hebben, of langer (uit Zeeland). De sfeer in de groep is goed en we zijn vooral gericht op samenspelen en leren van de docenten. Zie je het niet zitten, even goede vrienden zoals dat heet.

    groetjes,
    Marcelita
     
  3. Mattie

    Mattie

    Lid geworden:
    19 aug 2014
    Berichten:
    3
    Dag marcelita,

    Dat vind ik zeker leuk!
    Kan ik op proef eens komen kijken?

    Groetjes,
    Mattie



     
  4. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.134
    Homepage:
    Jazeker! Op 13 september beginnen we weer. Ik kan je via de correspondentie het tel.nr. van de centrale organisator geven.
    Het is elke maand de tweede zaterdag. O ja, ik heb op dit forum onder het kopje gevraagd/gezocht ook over dit ensemble verteld, dus kun je daar ook nog over dit ensemble lezen. Ik ga er nu voor het derde seizoen naar toe en ben er destijds heengelokt door anderen die ik ken. Het is de 40 autominuten enkele reis reistijd meer dan waard. Bovendien, heel fijn, we rijden met z'n drietjes om de beurt, dat scheelt alweer.
     

Deel Deze Pagina