beginnersensemble Gouda en omstreken

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Nejlika, 16 apr 2019.

  1. Nejlika

    Nejlika

    Lid geworden:
    20 sep 2017
    Berichten:
    15
    Ben je op volwassen leeftijd begonnen met het spelen van een strijkinstrument? En ben je toe aan een volgende stap? Meld je dan aan voor het strijkensemble voor beginners! Ik wil na de zomervakantie een een instaporkest voor volwassen strijkers opzetten, gecoacht door een viooldocent. Deze lessen zouden tweewekelijks plaats moeten gaan vinden, waarschijnlijk op de woensdagavonden in Gouda. Geen podiumaspiraties, maar gewoon het plezier van het leren samenspelen op beginnersniveau. Geïnteresseerd? Ik hoor het graag!
     
  2. Nejlika

    Nejlika

    Lid geworden:
    20 sep 2017
    Berichten:
    15
    Inmiddels staat e.e.a. echt op poten en zal op woensdag 3 juli voor het eerst een (geheel vrijblijvende) repetitie van dit ensemble plaatsvinden.
    Vanaf september spelen we tweewekelijks samen in Gouda o.l.v een docent. Er zijn zo'n 15 aanmeldingen van zowel violisten, altisten en cellisten maar er zijn nog een paar plaatsen over. Voor meer info: stuur me een privébericht.
     
  3. marijke

    marijke

    Lid geworden:
    23 nov 2018
    Berichten:
    96
    succes met dit project!
    gouda is helaas veel te ver, maar als jullie ooit eens een concertje spelen, dan hoor ik het graag!
     

Deel Deze Pagina