Een hele bijzonder viool met een zeldzame (contour) omtrek en mooie klank binnenin staat het volgende: Regina = Geigenbau u. Aufs. d. Erf. H Helfers Hans Köhler Erb. V. Geigenbauer H. Horst Bremen, im Jahre 1920 Weet iemand wat de waarde van z`n bijzonder viool Ik kan helaas geen foto`s plaatsen, kan iemand mij vertelen hoe de foto`s kan plaatsen bij mijn bericht alvast dank ik heb de tekst en de foto`s trouwens verstuurd via e-mail naar info@strijkersforum Opm. Beheerder: Ik heb de foto's binnen gekregen. Ik heb ze echter moeten bewerken om er nog iets zichtbaars van te maken: erg veel schaduw en niet al te scherp. Vermoedelijk met een mobieltje gedaan? Een heel interessant instrument! Ik zal er tevens een nieuw onderwerp van maken. Frits
wie kan iets vertelen over mijn viool die een apparte vorm heeft, heeft iemand ooit z`n viool gezien, ik wacht juli antwoord geduldig grt ali loukili
Ik weet dat dit model veel in Rusland (of die kant op) is gemaakt. Ik heb er al verscheidene in mijn handen gehad, alleen waren vrij simpel gebouwd. Ik zou op maestronet.com om meer informatie vragen.