CAJUN of OLD-TIME Country en IRISH fiddler gezocht-wanted

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door fiddler2007, 18 feb 2008.

  1. fiddler2007

    fiddler2007 fiddler2007

    Lid geworden:
    6 okt 2007
    Berichten:
    57
    removed ..
     
  2. jackd

    jackd

    Lid geworden:
    10 jun 2008
    Berichten:
    8
    Hallo, ik vindt Cajun muziek fantastisch. Swingende groove en bluesy muziek, en iedereen wordt er meestal heel vrolijk van, vooral als je een goeie band hebt. Stil zitten lukt voor toehoorders dan ook meestal niet, en een dansvloer is vaak gelijk al vol. Helaas is het voor mij te moeilijk om uit mijn hoofd te spelen, en presteer niks zonder bladmuziek voor mijn neus. Volgens mij ben ik echt niet muzikaal genoeg om zoiets te kunnen. Ik wou dat ik het kon, ook al om eens veel meer plezier hebben dan altijd maar dat serieuze gedoe zoals er heerst bij de meeste Klassieke concerten. Ik denk dat er op dit forum ook niet de echte "muzikale" muzikanten te vinden zijn, alleen maar noten-breiers zo als ik, die niks presteren zonder een blaadje om vanaf te spelen. Veel sukses met zoeken, ik ben trouwens wel benieuwd of je hier uberhaubt iemand zult vinden die het aandurft ...... jd
     
  3. Sunrise

    Sunrise Johan Lommelen

    Lid geworden:
    9 jun 2006
    Berichten:
    183
    hm...nou, dit klinkt in mijn oren een beetje denigrerend naar de andere leden van het forum toe. Je zou je eigen muzikale beperkingen toch maar beter niet generaliseren tot het hele forum...maar hopelijk bedoelde je het niet zo. :)
     

Deel Deze Pagina