Carnaval de Venecia

Discussie in 'Juweeltjes in de vergetelheid' gestart door Tobias, 30 jun 2015.

  1. Tobias

    Tobias |♫♫|♫

    Lid geworden:
    13 jul 2013
    Berichten:
    4.532
    Deze opname blijf ik leuk vinden.
     
    perenelle en Snelviooltje vinden dit leuk.
  2. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Wat ik hieraan zo leuk vind, is het openlijk plezier dat hier tijdens het spelen getoond wordt.
    Eigenlijk vind ik deze ook iets voor "Plezier van samenspelen" ergens anders op het forum.
    We hebben ook al eens een noorse opname van een strijkorkestje waar ook wel plezier in het spelen zichtbaar was.
    Aan het eind kwam daar nog zelfs een dansje te pas, daar waren we wat verdeeld over hoe we dat vonden.

    Maar dit plezier bij Carnaval die Venecia, vinden we dat kunnen op een podium? Mag het Carnaval zijn op het podium?
    Of moet het klassieke podium zich ver houden van plezier en show om het peil hoog te houden?
     
  3. perenelle

    perenelle

    Lid geworden:
    17 jan 2015
    Berichten:
    90
    Misschien wat naast de kwestie van het topic (sorry), maar om verder te gaan op het zichtbaar plezier in samenspelen: ik vind dat bij het Norwegian Chamber Orchestra echt heel leuk in sommige opnames!



     
    Marcelita vindt dit leuk.
  4. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Ze bereiken er wel mee dat je blijft kijken! Zo wordt het wel een audio-visuele voorstelling. Misschien trek je daarmee ook wat meer visueel ingesteld publiek dat naast muziek mogelijk graag ook drama ziet. Tja, je moet wel wat proberen als de concertzalen leeglopen. Ik vind het leuk zoals ze proberen in te spelen op nieuw te lokken publiek.

    Ik wil ook graag wel kunnen genieten van muziek met ogen dicht. Ook in een concertzaal!
    Als ik naar een concert ga van dit Noorse strijkorkest, moet ik van mijzelf mijn ogen open houden (haha, Hollands, waar-voor-je-geld, heb immers ook voor de show betaald:D). Hier dus niet met gesloten ogen genieten.

    Eerlijk gezegd is het af en toe mij te druk aan bewegingen. Het leidt mij af van het luisteren.
     
  5. perenelle

    perenelle

    Lid geworden:
    17 jan 2015
    Berichten:
    90
    Ja dat vind ik bij het 1e filmpje ook, maar bij het 2e vind ik het net goed, vooral de kledij vind ik echt leuk! :)
     

Deel Deze Pagina