Cellist(e) gezocht voor Ensemble!

Discussie in 'Cello' gestart door Lucas Jansen, 14 jan 2018.

  1. Lucas Jansen

    Lucas Jansen

    Lid geworden:
    14 jan 2018
    Berichten:
    3
    Hoi ik ben Lucas, Percussionist. Voor mijn ensemble zoek ik nog een te gekke cellist die van improviseren, experimenteren en eventueel van componeren houdt. M'n ensemble bestaat nu uit: harp, percussie, akoestische gitaar, bassist en zang. Als cellist zou ik graag willen dat je naast gewoon spelen ook "metal" achtige solo's kan geven, dit zou een te gekke aanvulling zijn. Verder mag je zelf je eigen stijl toevoegen/ontwikkelen hier is ruimte voor!

    We zijn allemaal rond de 20 dit is dan ook een vereiste! Contact opnemen over de leeftijd is natuurlijk altijd mogelijk.

    Intresse of een keertje meedoen?

    Mail: lucasjansen21@gmail.com
    Mobiel (bellen of whatsapp): 06-44486624
     
  2. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Welkom Lucas, en succes met het vinden van een jonge cellist! Dus die cellist moet eigenlijk een electrische cello hebben met een versterker en de juiste pedaaltjes. Dan kun je inderdaad leuke dingen doen!
     
  3. Lucas Jansen

    Lucas Jansen

    Lid geworden:
    14 jan 2018
    Berichten:
    3
    Kan liever akoestisch! Ik zoek niet persee metal t gaat erom dat iemand "helemaal gek wordt"
    Voor de solo en dan daarna weer heel "kalm"speelt.
    Ter inspiratie:
     
  4. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Goeie inspiratiebron! Ja, die gaan ook helemaal los naast het wat rustigere werk.
    Dus "metal" gaan, is helemaal "gek" worden, ja, zo kun je het ook uitdrukken.:)
     

Deel Deze Pagina