Cello workshop Back to basics; 11-1 Amsterdam, 19-1 Havelte, Drenthe.

Discussie in 'Cello' gestart door Cellisima, 26 nov 2018.

  1. Cellisima

    Cellisima

    Lid geworden:
    11 apr 2016
    Berichten:
    51
    Homepage:



    Wil je 2019 goed beginnen?

    Schrijf je dan in voor de Back to basics cello workshop. Begin dit jaar, begin 2018, was het een groot succes. We hadden drie volle groepen! Het was best wel spannend: heel veel leerlingen hadden nog nooit een cello workshop gedaan. Andere mensen kwamen weer van buiten mijn lespraktijk. Voor hen was het ook spannend. En het grootste compliment wat je mij kan geven, is dat je na afloop een e-mail stuurt, van: ‘hee, wat was het relaxed. Wat was het gezellig. Ik heb zo ontzettend veel tips gekregen en zoveel geleerd’. Dat was een dikke veer in mijn behind. Dank je wel daarvoor.

    Heb je nog nooit meegedaan? Dan wil ik je eventjes vertellen wat je te wachten staat. Ongeacht je niveau gaan we werken aan stokhouding, open snaren strijken, ontspanning van je grote spiergroepen, van je kleine spiergroepen. Snaar wisselingen. Positiewisselingen. Verschil tussen glissando en portamento . Tertsen, sexten, octaven. Heb je nog nooit positie gewisseld? Dan ga ik je leren positie te wisselen. We gaan toonladders spelen, maar dan net wat anders dan anders. Heb jij bijvoorbeeld wel eens gehoord van de REN-toonladder? Die heb ik van Maria Hol geleerd. Die ga ik jullie dus ook voorschotelen. Allemaal behendigheids oefeningen, tips om je cello te stemmen, overal tips voor. Ik hoop dat jij aanschuift.

    Wanneer is dit? In Amsterdam Houthavens op vrijdagavond, 11 januari, van 19.00 tot 21.00.

    En ik herhaal de cursus in Havelte, Drenthe op 19 januari van 14.00 tot 16.00 in de middag. Van twee tot vier ’s middags. Er is weinig plek, dus wil je mee doen, geef je op. Dat doe je via de link, die hier onder het filmpje staat.

    De workshop kost € 55,00. Wil je je inschrijven? Stuur me een email via info@celloverkoop.nl . In Amsterdam heb ik maar acht plaatsen. Wees er snel bij!

    Meer lezen over activiteiten? Zie mijn celloblog op www.celloverkoop.nl/blog
    Schrijf je in op alle videoblogposts via www.celloverkoop.nl


    Hartelijke groet Scarlett Arts!
     

Deel Deze Pagina