Cello zoekt cello en/of viool voor duo/pianotrio in Amsterdam

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Meibalder, 30 mei 2022.

  1. Meibalder

    Meibalder

    Lid geworden:
    3 mrt 2015
    Berichten:
    7
    Hoi allemaal,

    Nu mijn vaste cellomaatje is verhuisd ben ik op zoek naar een cellist om weer mee samen te spelen.
    Ik speel nu ongeveer 10 jaar op en af cello en heb inmiddels ook weer op vaste basis les. Ik heb zelf duetten van o.a. Kummer en Offenbach liggen, maar iets anders kan natuurlijk ook. We kunnen een keer afspreken om te kijken of het klikt en qua niveau genoeg overeenkomt dat het voor allebei leuk is.

    Daarnaast speel ik met een vriendin af en toe cello-piano duetten. Het lijkt ons leuk om ook eens een pianotrio te proberen (niet al te moeilijk om te beginnen, bijv. Frank Bridge, Reinecke of Mozart), maar we kennen geen geschikte violist. We hebben allebei nog nooit pianotrio gespeeld, dus leuk en spannend om eens te proberen!

    Over ons: we zijn 30 en 28 jaar en wonen in het centrum (west) van Amsterdam. De pianiste speelt goed en makkelijk, mijn niveau is iets meer gemiddeld. Afspreken bij voorkeur in Amsterdam. Het doel is om leuk samen te spelen en, na even oefenen, op een redelijk tempo en een beetje muzikaal en vooral met plezier door de muziek heen te komen.

    Stuur vooral hieronder of privé een berichtje als je interesse hebt!

    Hartelijke groet,
    Esther
     
  2. Rafael

    Rafael

    Lid geworden:
    20 dec 2009
    Berichten:
    4
    Hallo Esther,

    Dat lijkt me heel leuk.
    Ik stuur je een bericht!

    Groet,

    Rafaël
     
  3. Meibalder

    Meibalder

    Lid geworden:
    3 mrt 2015
    Berichten:
    7
    Update: Het pianotrio staat met Rafaël in de steigers!
    Een cello om duetten mee te spelen is nog steeds welkom :)
     
    Marcelita en Rafael vinden dit leuk.
  4. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Veel plezier samen!!!
     

Deel Deze Pagina