Cellostorm van cello 8ctet

Discussie in 'Concerten en uitvoeringen' gestart door Nikin, 26 okt 2016.

  1. Nikin

    Nikin ♫ ♪

    Lid geworden:
    24 aug 2015
    Berichten:
    537
    Vanmiddag ben ik met mijn kinderen in Nijmegen naar de voorstelling "Cellostorm" van cello8ctet Amsterdam geweest. Het is een voorstelling over een duif die vrienden zoekt en daarvoor een reis maakt. Ze vaart over de zee, komt in een storm, komt in de grote stad met sirenes, files en drukte en uiteindelijk op de Noordpool met zeehonden en een IJsbeer en daar ontstaat iets moois.

    Het was een heel leuke voorstelling en de kinderen zaten de hele tijd geboeid te kijken en te luisteren. Mijn jongste (5 jaar) zat op het puntje van mijn schoot en leefde intens mee. Toen de duif op kwam, bewoog zijn hoofd als dat van de duif en keek hij met haar mee rond en tijdens het romantische deel hing hij heerlijk tegen mij aan. Toen de duif zeer vermoeid was en door de dwergen werd opgepept en ging dansen, danste hij mee op mijn schoot. Ook de andere drie hadden na de voorstelling enthousiaste verhalen en hebben genoten. Het was een mooie middag!

    Voor wie een beetje mee wil genieten:

     
    marloes s en Marcelita vinden dit leuk.
  2. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Leuk hoe je het over het enthousiasme van je kinderen vertelt! Ik wist wel van cellostorm, maar had nog van niemand zo'n ervaringsverslag gehad.
     

Deel Deze Pagina