remi ♫ ♪ 5 jun 2011 #1 Altijd willen weten hoe snaren worden gemaakt? Remi Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2013
Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder 4 jul 2011 #2 Ik heb nog niet eerder gehoord van het Merk Efran voor darmsnaren.
Geert Geert 8 jul 2011 #3 Oosterhof Vioolbouw zei: Ik heb nog niet eerder gehoord van het Merk Efran voor darmsnaren. Klik om te vergroten... Een interessant filmpje. het is overigens EFRANO, ik had er ook nog nooit van gehoord. www.efrano.de compleet met online kaufen EFRANO Saitenmachermeister Wolfgang Frank Bergstraße 34 08267 Zwota Deutschland Tot mijn verbazing verkoopt Thomann ze ook. Voor darmsnaren kosten ze bijna niks, typisch Oost-Duits net als Lenzner.
Oosterhof Vioolbouw zei: Ik heb nog niet eerder gehoord van het Merk Efran voor darmsnaren. Klik om te vergroten... Een interessant filmpje. het is overigens EFRANO, ik had er ook nog nooit van gehoord. www.efrano.de compleet met online kaufen EFRANO Saitenmachermeister Wolfgang Frank Bergstraße 34 08267 Zwota Deutschland Tot mijn verbazing verkoopt Thomann ze ook. Voor darmsnaren kosten ze bijna niks, typisch Oost-Duits net als Lenzner.