docenten

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door eva1946, 14 aug 2013.

  1. eva1946

    eva1946

    Lid geworden:
    14 aug 2013
    Berichten:
    1
    Beste mensen,

    Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb mij opgegeven voor een proefles gamba op de muziekschool in Breda. Ik heb gelezen dat les krijgen op de muziekschool behoorlijk prijzig is. Weet iemand misschien een docent in de buurt van Dongen ( b.v.Oosterhout,Breda) die mogelijk priveles wil geven?
     
  2. Willeke_D

    Willeke_D ♫ ♪

    Lid geworden:
    12 nov 2010
    Berichten:
    529
    Welkom op het forum Eva. Ik heb je bijdrage verplaatst naar deze categorie...die is er speciaal voor gemaakt.

    Als volwassene is het vaak duurder om les te krijgen op een muziekschool omdat de muziekschool meestal alleen subsidie krijgt voor leerlingen tot en met 18 jaar. Daarna moet het volle bedrag worden betaald en betaal je dus ook mee aan het salaris van de directeur, de administratie, de congierge, het gebouw en ga zo maar door. Meestal is het dus veel duurder dan privé les waar je alleen de docent betaalt.

    Ik lees echter dat het om Gamba les gaat en dat zal het misschien wat lastiger maken omdat die er niet heel veel zijn maar goed...wie weet, kent iemand hier een Gamba docent in die regio.

    Ik heb nog even gekeken op de site van de Nieuwe Veste (muziekschool Breda). Daar staat een tarief van 636 euro genoemd voor instrumentaal les 21 jaar en ouder uit Breda. Helaas staat er niet bij hoe lang de les is en hoe groot de groep...maar als dit 30 minuten per week privé les is....zou ik hier voor kiezen...maar voor het zelfde geld is het 30 minuten wekelijks met een groep van 6 leerlingen of zo of 12,5 minuut per week...muziekscholen verzinnen de gekste lestijden om hun hoofd boven water te houden maar vermelden het zelden op de site.
     

Deel Deze Pagina