Een beetje productreclame op het forum moet kunnen!

Discussie in 'Voorwaarden en regels' gestart door BertBoonVioolbouw, 3 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BertBoonVioolbouw

BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Homepage:
    Onze geachte beheerder Frits moet zich af en toe in een spagaat begeven bij het hanteren van de forumregels. Zijn zorg is onder andere te voorkomen dat het forum een electronisch billboard wordt voor van alles en nog wat.
    Ik ben daarom benieuwd wat andere leden vinden van directe, indirecte en verholen uitingen van productreclame op dit forum en de voorwaarden waaronder eventueel wel of niet, wat wel en niet onder reclame valt, hoe dit het beste in regels gevat kan worden, de manier waarop dit dan gehandhaafd moet worden etc.

Als stelling:
    Een beetje productreclame op het forum moet kunnen!

2. Oosterhof Vioolbouw

Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Homepage:
    @Bert,
    Nee hoor Bert, dat valt reuze mee: ik lig niet in een spagaat.
    Zoals eerder vermeld worden de Regels bij de introductie van de nieuwe layout opnieuw geformuleerd of aangepast. Ik begrijp dat je dit forum graag als reclamefolder wilt gebruiken, maar nu de Regels wat strakker worden aangehaald en jouw mogelijkheden worden beperkt, ga je muiten en zoek je medestanders. Daar komt dan ook nog bij dat niet jíj bepaalt hoe de Regels er uitkomen te zien maar ik. Daar kun je het mee eens zijn of niet. In het laatste geval verwijder ik simpelweg je account. Discussie is niet mogelijk. Vandaar dus ook dat ik dit onderwerp sluit!

Frits

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina