Eerste Violisten gezocht

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Pipi, 11 mei 2013.

  1. Pipi

    Pipi

    Lid geworden:
    28 feb 2011
    Berichten:
    9
    Beginnersorkest Valse Romantique ( Amsterdam) zoekt weer Eerste Violisten.
    Mail naar: hjbanning@hotmail.com
     
  2. Willeke_D

    Willeke_D ♫ ♪

    Lid geworden:
    12 nov 2010
    Berichten:
    529
    Het kan soms helpen om erbij te zetten wanneer jullie repeteren, wat voor repertoire er wordt gespeeld, wat er wordt verstaan onder beginners en welke leeftijd doelgroep je zoekt.
     
  3. vanezcha

    vanezcha

    Lid geworden:
    16 aug 2011
    Berichten:
    274
    Hoi Willeke, en anderen die wellicht bellangstelling hebben.

    Valse Romantique zoekt weer eerste violisten met een van de andere redenen: ik heb het orkest verlaten vanwege mijn andere activiteiten en de projecten van ander orkest waar ik ook meespeel. Valse Romantique was voor mij een opstapje na enige tijd dat ik inactief was.

    Het orkest repeteert eens in de twee weken (Dinsdag vanaf 20:00- ca. 22:00) op (Muziekmakerscentrum) Muzyq gebouw, gevestigd in Amsterdam Muiderpoort.

    De stukjes die de leden spelen zijn verwerkte stukjes die de speciaal gemaakt zijn voor ze. De dirigent heet Lodewijk van der Ree.

    De stukjes zijn o.a.:
    - Girl with Flaxen Hair - Debussy
    - De tweede deel van Eine Kleine Nachtmusik - Mozart
    - 7 Dansen - Tielman Susato
    - Egmont Overture - Beethoven
    - Otto e Mezzo - Nino Rota
    - Dances of the Blessed Spirits - Gluck
    (misschien komen er nu nog een paar andere stukjes, ik weet niet meer. Ik ben sinds April dit jaar weggegaan).

    De doelgroep is voor volwassenen.

    Ik hoop dat dit wel duidelijk genoeg is ;)

    Oh ja, voor locatie en idee hoe het gebouw eruit ziet, mag u deze website bezoeken.
     
  4. Willeke_D

    Willeke_D ♫ ♪

    Lid geworden:
    12 nov 2010
    Berichten:
    529
    En dan nog de repetitie-avond....en we weten denk ik voldoende. Ik ben overigens geen belangstellende aangezien ikin de regio Eindhoven woon.
     
  5. vanezcha

    vanezcha

    Lid geworden:
    16 aug 2011
    Berichten:
    274
    Willeke vroeg om wat meer informatie, ik gaf de info alleen maar door ;)

    Nou, ik hoop dat ze toch wel weer nieuwe leden krijgen. Maar ik denk dat ze nog wat fagotisten en hoornisten zoeken.
     

Deel Deze Pagina