eindelijk een goede webshop!!

Discussie in 'Aangeboden' gestart door gamestar, 16 dec 2006.

  1. gamestar

    gamestar

    Lid geworden:
    16 dec 2006
    Berichten:
    2
    Homepage:
    goedendag,
    wellicht ook goed om te weten dat er nu ook een nieuwe website is voor alle klassieke muziek en jazz in nederland,ben zelf inmiddels al klant en tot nu toe geen klachten.
    --- weggehaald ---

    gamestar
    (ja ik speel ook games)


    [edit](Dit bericht is door Jan-Peter bijgewerkt op 17/12/2006 om 11:36 uur)[/edit]
     
  2. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.350
    Homepage:
    Ik heb de website eens bekeken en kom tot de conclusie dat de mededeling van het bestaan ervan, niets minder is dan een commerciële advertentie, een 'commercial' dus. Of het is ondergebracht onder de juiste rubriek wil ik daarom in twijfel trekken, want het heeft mijns inziens niets van doen met iets 'nieuws uit de wereld van de klassieke muziek'.

    Hoewel er een mogelijkheid bestaat tot taalkeuze is die beperkt tot de titels van de muziekdragers, kritieken blijven onveranderd staan in het Duits. Doet mij erg denken aan die firma met die dikke en bolle mensen.
     
  3. gamestar

    gamestar

    Lid geworden:
    16 dec 2006
    Berichten:
    2
    Homepage:
    goedendag,
    advertentie!!?
    mischien staat dit er raar maar ik kan tenminste bijna alles krijgen wat ik wil in tegenstelling van wat ik in "gewone" winkels tegen kom.

    en ja het is geen puur hollands bedrijfje zo te zien maar ze doen wat ze beloven. en ik kan duits lezen en spreken.
    afijn ik zag het als een mededeling doe er mee wat je wil.
    er zullen altijd nog die dikke en bolle mensen zijn en die doen ook hun werk goed.

    groeten.
    gamestar


    [edit](Dit bericht is door gamestar bijgewerkt op 17/12/2006 om 02:47 uur)[/edit]


    [edit](Dit bericht is door gamestar bijgewerkt op 17/12/2006 om 02:54 uur)[/edit]
     
  4. Jan-Peter

    Jan-Peter ♫

    Lid geworden:
    24 mrt 2003
    Berichten:
    142
    Homepage:
    Eens met Soundboard. Dit lijkt meer een advertentie dan een objectieve tip voor ons allen.

    Het feit dat je de link ook in je eigen profiel hebt geplaatst heeft me volledig overtuigd.
     

Deel Deze Pagina