Feste Romane

Discussie in 'Musicologie' gestart door Lise, 27 mei 2009.

  1. Lise

    Lise

    Lid geworden:
    17 okt 2007
    Berichten:
    236
    Is er toevallig iemand op dit forum die (een kopie van) de partituur of alleen de cello-partij van Feste Romane van Respighi in zijn bezit heeft?

    Zo ja, kan je dan contact met me opnemen via de contactmogelijkheid van dit forum? Ik zal je erg dankbaar zijn.
     
  2. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.278
    Homepage:
    Is dit wat?

    http://imslp.info/files/imglnks/usimg/5/53/IMSLP27928-PMLP11197-Respighi_Fountains_of_Rome_cello.pdf

    Als dit is wat je zoekt had je het ook zelf kunnen vinden, want -zoals je weet- dit forum biedt veel mogelijkheden. In de rubriek Muziek onder 'gratis bladmuziek' had ik het in een ogenblik te pakken. :p

    Veel plezier ermee!

    Frits
     
  3. Lise

    Lise

    Lid geworden:
    17 okt 2007
    Berichten:
    236
    Hoi Frits,

    Dank voor je moeite. Maar dit is de partij van Fontane di Roma. En ik ben op zoek naar de cellopartij van Feste Romane. Respighi heeft drie suites geschreven waarvan Pini di Roma de derde is (of ik geloof eigenlijk de eerste). De andere twee zijn dus Fontane di Roma en Feste Romane. Ik ben alleen op zoek naar de laatste.

    En natuurlijk heb ik eerst gegoogeld en bij IMSLP gekeken. Maar bij die laatste is hij niet beschikbaar i.v.m. copyright-issues.
     
  4. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.278
    Homepage:
    Oef, een beetje stom van mij. :mad:

    Sorry voor het geven van ijdele hoop.
    Ik heb wel m'n goede wil getoond, maar daar koop je niets voor.

    Frits
     

Deel Deze Pagina