Ik ben ingeschreven voor Fiddle Hell Online! Dit fiddle evenement gaat door van 3 tot en met 6 april aanstaande. Er staan 30 live concerten op het programma, 27 jam sessies geleid door live artiesten en 190 live workshops Zijn er nog mensen hier aanwezig die dit jaar meedoen? Ik herinner me dat iemand dit evenement hier ooit vernoemd heeft, maar weet even niet meer wie en in welk topic!! Ik had de voorbije jaren helaas geen oplossing voor het niet bezitten van een credit card en mijn Paypal account kreeg ik ongelukkig genoeg niet meer open. Gelukkig kwam de Belgische post onlangs met een handige en veilige oplossing voor mensen als ik, die niet meteen staan te springen om een creditcard van de bank Maar dit even terzijde. Ik ga me tijdens mijn eerste Fiddle Hell Online editie natuurlijk vooral richten op de old time workshops en hoop zo veel bij te leren!! Maar er komen dus de meest diverse stijlen aan bod , niet alleen old time, maar ook bluegrass, blues, cajun & creools, Canadees, Cape Breton stijl, klassiek (jawel ), country, Oost-Europees, elektrisch, folk, Frans-Canadees, Iers, jazz, klezmer, Latin / Spaans, New England, pop, rock, Scandinavisch, Schots, swing, Texas en western swing. Wie een ticket voor Fiddle Hell Online koopt kan tot drie maanden na het evenement gratis alle sessies herbekijken en dit kan je voor een schappelijk bedrag daarna nog eens verlengen voor 3, 6 of 9 maanden.