Hallo allemaal. Ik ben op zoek naar bladmuziek met de titel: I treni di tozeur. het nummer is geschreven en gezongen door Franco Batiatto. het is een songfestival nummer uit 1984. wie kan mij hieraan helpen? gr D
Beste D., ik weet niet of je het weet, maar dit hier is een strijkersforum! Dat betekent dat er heel weinig kans is dat dit resultaat gaat opleveren. In feite zit je hier verkeerd.
Huh?? ik speel viool dat is toch een strijk instrument? ik dacht van:'' wie weet zijjn er mensen die dit bladmuziek toevallig hebben''
Ik bedoel de bladmuziek waarnaar je vraagt. De informatie die je geeft zegt dat het gaat om een zangnummer dat is gezongen op een songfestival. Wanneer je dat vraagt op een strijkersforum, denk ik dat je weinig kans maakt. Tenzij de bladmuziek die je bedoelt bestemd is om op de viool te spelen, dan trek ik m'n woorden terug en moet je mijn opmerking negeren.
Ah ok ik begrijp wat je bedoelt. de viool is de rode draad in het nummer. vandaar dat ik het nummer ook ontzettend mooi vind. maar no hard feelings hoor gr D