Fries Symfonie Orkest zoekt met spoed cellisten!

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door CB, 17 apr 2016.

  1. CB

    CB

    Lid geworden:
    21 nov 2011
    Berichten:
    2
    Homepage:
    Het Fries Symfonie Orkest (http://www.friessymfonieorkest.nl/) is op zoek naar cellisten voor het huidige project! Wij zijn momenteel bezig met: Djamileh Ouverture van Bizet, España van Albeniz, Les Miserables van C.M. Schönberg en Rimsky Korsakovs Sadko. Lijkt het jou leuk om mee te doen met ons, tijdens de concerten op 19 juni (Culemborg) en 23 juni (Bolsward)? Laat het mij dan vooral weten!
    Momenteel ben ik zelf een invaller én plaatsvervangend aanvoerder van de celli in het Fries Symfonie Orkest. Het probleem is alleen dat de cellogroep in de loop der tijd is uitgedund door verhuizingen, ziekte of te drukke agenda's. Hierdoor zijn wij nog maar met z'n tweeën over, waardoor het geluid natuurlijk niet meer in balans is. Om die reden zijn wij op zoek naar gevorderde amateurs die tijd en zin hebben om de groep te versterken! Voel je je geroepen om met met ons mee te doen? Reageer dan vooral! :)

    Het orkest repeteert vrijwel elke donderdag, buiten vakanties om, vanaf 19.30u in 't Buorskip in Beetsterzwaag (Fryslân). Bladmuziek kan al voor de komende repetitie worden geregeld. Mocht je geen vervoer hebben om in Beetsterzwaag te komen, dan kan ik desnoods ervoor zorgen dat één van de orkestleden je op komt pikken! Hetzelfde geldt uiteraard voor de concertlocaties. Alvast bedankt voor de aandacht!

    M.v.g.,

    Charles Belfor

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2016
  2. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Welkom op het forum en succes met de werving! Twee overgebleven celli is inderdaad wel erg weinig!
    Hé,, wat grappig, wat zie ik nu: met je cello-collega die achter je zit, heb ik een dag Minimal Music workshop gehad.
    Doe hem de hartelijke groeten! Hij zat ook nog eens naast mij en ik mocht zijn strijkstok een keer uitproberen.
     
    CB vindt dit leuk.
  3. CB

    CB

    Lid geworden:
    21 nov 2011
    Berichten:
    2
    Homepage:
    Bedankt voor jouw reactie, Marcelita. We gaan ons best doen om de groep verder aan te vullen. :) Ik wist niet dat je Carl al een keer tijdens een workshop hebt ontmoet. Helaas was hij net zoals ik een invaller, dus ik zal 'm niet zo snel meer spreken. Mocht ik 'm nog wel tegenkomen, dan geef ik 't uiteraard door! :)
     

Deel Deze Pagina