Gezocht: celloles in Krimpenerwaard/Capelle aan den IJssel

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Clarinda, 6 mrt 2010.

  1. Clarinda

    Clarinda

    Lid geworden:
    6 mrt 2010
    Berichten:
    1
    Ik heb sinds december 2008 celloles. Ik ben in de Krimpenerwaard of Capelle aan den IJssel op zoek naar iemand die mij verder kan helpen met het cellospelen en het leuk vindt om samen muziek te maken.
     
  2. Yolande

    Yolande

    Lid geworden:
    22 jan 2008
    Berichten:
    28
    Hoi Clarinda,

    Ik maak niet echt duidelijk uit je berichtje op of je nu een celloleraar zoekt, of een groepje waarmee je wilt muziek maken. Maar als je les zoekt: de muziekschool in Capelle aan den IJssel is gesloten. De leraar die daar celloles gaf is nu les in de muziekschool in Krimpen aan de IJssel gaan geven. Neem eens contact op met die muziekschool om ernaar te vragen.

    Succes!
     
  3. Noname#3

    Noname#3 Bas Vogel

    Lid geworden:
    11 sep 2010
    Berichten:
    17
    Homepage:
    Hoi Clarinda,

    Heb zelf erg leuk les van een leraar in het centrum van Rotterdam. Zend even een berichtje en ik geef je zijn telefoonnummer.

    Overigens ben ook ik op zoek naar mensen om leuk mee samen te spelen (cello). Dus wie weet?

    Groet, Bas
     
  4. Yolande

    Yolande

    Lid geworden:
    22 jan 2008
    Berichten:
    28
    Hoi Bas,

    Zoek je alleen cellisten/cellistes, of een divers groepje? En op welk niveau?

    Groetjes,

    Yolande
     
  5. Noname#3

    Noname#3 Bas Vogel

    Lid geworden:
    11 sep 2010
    Berichten:
    17
    Homepage:
    Hoi Yolande,

    Mijn gedachten gaan uit naar iets tussen een duo en een octet. 2 Celli, Cello/Viool e.d. Voor iedere combinatie zijn er erg leuke stukken. Speelde in het verleden trombone en contra bas in zeer gevarieerde combinaties (van Free Jazz tot de Johannes passie) en nog niet te lang op de Cello. Een Giovanni Sollima zal ik niet meer worden maar de muziek zit er zeker in.

    Kort om: 1 of meer leuke mensen die zich in willen zetten voor een goed stuk muziek. Daar zou ik blij mee zijn. Wat speel je zelf?
     

Deel Deze Pagina