Gezocht: electrische vioolspeler

Discussie in 'Elektrische instrumenten' gestart door AID Wageningen, 26 apr 2012.

  1. AID Wageningen

    AID Wageningen

    Lid geworden:
    26 apr 2012
    Berichten:
    1
    Hallo,

    Wij zijn bezig met de organisatie van de algemene introductiedagen van de Wageningen University. Elk jaar komen er zo'n 1800 nieuwe studenten naar Wageningen om in deze week kennis te maken met de stad, de universiteit en het studentenleven.
    Op vrijdagavond 17 augustus worden de introductiedagen officieel geopend. Het zou ons heel leuk lijken om een electrische vioolact te laten optreden deze avond om het publiek een beetje op te warmen voor het feest dat na de officiële praatjes volgt.
    Is er iemand op dit forum die het leuk zou vinden om zoiets te doen, of kennen jullie toevallig mensen die dit leuk zouden vinden?

    Ik hoor het graag!
     
  2. Tarzandries

    Tarzandries

    Lid geworden:
    5 okt 2012
    Berichten:
    6
    Beste AID Wageningen,

    Als jullie dit jaar nog een 'elektrische viool-act' zoeken, doe ik dat met plezier. Ik ben een actuele jazzviolist, componist en arrangeur uit België. Ik treed ook op als solist. Begeleid door backing tracks en effectpedalen tover ik een hele band uit mijn versterker en speel jazzstandards, evergreens en enkele eigen nummers. Ik genoot opleidingen klassieke en jazzviool aan de hogescholen van Gent en Leuven. Momenteel geeft ik les in verschillende muzikale disciplines op verscheidene plaatsen in Vlaanderen. Zowel mijn uitvoeringen als mijn lessen zijn doordrongen met vreugde, schoonheid en empathie naar het publiek. Mijn bijzondere speelstijl noem ik 'Mujungle' en klinkt harmonieus en virtuoos.

    Mvg,
    Andries Baele - Tarzandries - Druce Stringspeed
    0494/133820

    Muziek:
    TARZANDRIES - www.myspace.com/andriesbaele - www.youtube.com/watch?v=8RiFVVySqPg
    SOMEONE ELS - www.vi.be/someoneels
    ROSEROOMSWING - www.vi.be/theroseroomswing
    LES YEUX BLEUS LIVE - www.facebook.com/lesyeuxbleuslive

    School:
    CLASS & JAZZ - www.classandjazz.be
    MUZIKAMANTO - www.muzikamanto.be
     
  3. gdae

    gdae

    Lid geworden:
    12 sep 2008
    Berichten:
    118
    Ik heb destijds ook gereageerd, maar ze zochten iemand die topveertig liedjes speelde, vanaf een bakfiets waarmee je tussen de (ongetwijfeld beschonken) studenten door mocht fietsen. Voor niet meer dan 150 euri!
     

Deel Deze Pagina