Gezocht : StudieViool

Discussie in 'Aangeboden' gestart door RifatSahin, 24 apr 2009.

  1. RifatSahin

    RifatSahin

    Lid geworden:
    24 apr 2009
    Berichten:
    4
    Beste forumleden en collega's [ muzikanten ]

    Ik speel zelf al een jaartje of 13 toetsen, en heb sinds vorige week eigenlijk mezelf voorgenomen om "eindelijk" te beginnen met viool spelen. Nu ben ik in principe dus op zoek naar een oefenviool, maar wel eentje waar ik een jaartje of 2-3 mee vooruit kan. Het hoeft er ook niet een te zijn nabij de 1000euro etc. Ik wil er gewoon lekker op oefenen en lekker op spelen totdat ik het gevoel heb dat ik een kan permiteren van een rooie of meer.

    Dus heb je er een staan tussen de 0 en 400-500 euro. Laat het mij even weten met een persoonlijk berichtje of per mail : info@rifat-sahin.nl

    Vriendelijk bedankt voor het lezen.
     
  2. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.972
    Homepage:
    Kijk eens op
    http://strijkers.net/index.php?main_page=product_info&cPath=122&products_id=1327

    Buitengewoon goed klinkende beginnersviool. Komen medio mei weer binnen. Zijn ook te huur!
     
  3. RifatSahin

    RifatSahin

    Lid geworden:
    24 apr 2009
    Berichten:
    4
    Ik dank je vriendelijk voor je berichtje. Nu is het nogmaals zo dat iedereen me alles wijs kan maken wat violen betreft omdat ik er heel weinig tot GEEN verstand van heb :) .

    Dus zou je misschien de specificaties hiervan kunnen toelichten. Waarom zou ik bv deze viool [moeten] nemen? En is de prijs - kwaliteit verhouding goed etc?

    Alvast bedankt voor je volgende bericht.
     
  4. koffienee1

    koffienee1

    Lid geworden:
    20 feb 2009
    Berichten:
    298
    Het gaat om zeer aanvaadbare kwaliteit in de lage prijsklasse.