Gezocht: violist(e) omgeving Alkmaar voor bluegrass/modern/covers eigen stijl

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Jos, 12 sep 2015.

  1. Jos

    Jos

    Lid geworden:
    12 sep 2015
    Berichten:
    3
    Hallo, ik zoek een violist(e) die het leuk vind bluegrass/modern/covers in eigen stijl te spelen.
    Het hoeft niet grandioos, dat kan altijd nog wel, het gaat om het samenspelen.
    Groeten Jos
     
  2. JanHut

    JanHut ♫ ♪

    Lid geworden:
    27 aug 2013
    Berichten:
    1.442
    Onder een ander topic opende ik jouw zelfgeschreven nummer (banjo, strijkinstrument). Mooi gedaan! Klinkt goed en zal akoestisch een aansprekend nummer worden.
    Bij jouw initiatief moet ik denken aan Edgar Meyer, Yo-Yo Ma en anderen die (bluegrass geinspireerd) heel bijzondere dingen doen. Bijvoorbeeld:
     
    Marcelita vindt dit leuk.
  3. JanHut

    JanHut ♫ ♪

    Lid geworden:
    27 aug 2013
    Berichten:
    1.442
    en .......
     
  4. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.134
    Homepage:
    ja, dat is inderdaad een heel leuk stukje voor acoustische instrumenten dat je, Jos, maakte!
    Misschien iets om op de site van freescores te plaatsen? Daar zijn wel meer composities te vinden die het verdienen uit de onbekendheid te treden!
    En wat wordt er heerlijk gespeeld met bluegrass in #2 en #3! Ik hoop zelf nog eens met bluegrass te experimenteren! Alleen speel ik geen viool en woon ik ook nogal uit de buurt van Alkmaar.

    Eerst maar eens o.l.v. Oleg Fateev balkanmuziek jazzy maken (volgende week!):cool:
     
  5. Jos

    Jos

    Lid geworden:
    12 sep 2015
    Berichten:
    3
    Bedankt voor jullie reactie, cello vind ik ook een prachtig instrument, daar zou ik ook wel eens samen me willen spelen
    groeten Jos
     
  6. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.134
    Homepage:
    Wie weet wanneer het er:) nog eens van komt.....
     

Deel Deze Pagina