Gezocht: viool docent(e) in Leuven

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Babbeltje93, 1 sep 2015.

  1. Babbeltje93

    Babbeltje93

    Lid geworden:
    20 nov 2012
    Berichten:
    14
    Hoi,

    Ik ben op zoek naar iemand die het ziet zitten om een 22-jarige, Nederlandse meid vioolles te geven :)

    In februari 2012 ben ik begonnen met vioolles in Tilburg. In totaal heb ik zo'n 16 maanden les gevolgd, maar door verhuizing is elke vorm van les weggevallen. Dat vind ik ontzettend jammer, zeker ook toen vervolgens bleek dat er voor mij geen mogelijkheid was om de vioollessen te hervatten.
    Nu zal komend jaar alles hopelijk makkelijker gaan, aangezien ik in Leuven woon en studeer - en dus niet meer drie tot vier uur per dag moet reizen.

    Daarom ben ik nu - eindelijk weer - op zoek naar een docent(e). Ik kies er expres voor om privé te gaan, omdat ik enkel vioolles wil en dus geen AMV, samenspel en dat soort dingen die er standaard bij inbegrepen zitten op de muziekscholen.

    Ik ben in ieder geval erg gemotiveerd en kijk er ook erg naar uit 0m meer verder stappen te kunnen zetten in het viool spelen, en hopelijk is er iemand die dit leest en bij zichzelf denkt deze uitdaging wel aan te willen gaan :) (Want geloof me, ik ben een uitdaging. haha)

    Je kunt dan mailen naar: a.vangorsel@live.nl

    Vriendelijke groet,

    Annerie
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2015
  2. Solange

    Solange

    Lid geworden:
    25 apr 2014
    Berichten:
    154
    Hoi Annerie,

    Ik zet je de gegevens van een docente in Leuven even op mail.

    Groetjes, Nancy
     
  3. Babbeltje93

    Babbeltje93

    Lid geworden:
    20 nov 2012
    Berichten:
    14
    Hai Nancy,

    Dat is fijn! Dank je wel alvast :)

    Groetjes, Annerie
     

Deel Deze Pagina