Gezocht: Vioolles te HAARLEM

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Mira, 15 jun 2016.

  1. Mira

    Mira

    Lid geworden:
    14 jun 2016
    Berichten:
    25
    Hallo allemaal,

    Ik ben 23 jaar en wil graag viool leren spelen
    Ik heb totaal geen ervaring met viool spelen. wel speel ik piano en kan ik muziek lezen.
    Viool is al heel lang mijn lievelings instrumemt maar heb het nooit overwogen omdat ik dacht dat ik er al veel te oud voor was om het te kunnen leren.
    Ik heb al bij meerdere viool lessen op internet gekeken maar ik wil graag alle opties overwegen en denk misschien dat er nog meer is wat ik over het hoofd heb gezien aangezoen dat wel vaker gebeurt.

    Bedankt

    Vriendelijke groeten
    Mira
     
  2. Vonneke

    Vonneke

    Lid geworden:
    1 mei 2016
    Berichten:
    19
    Zoek iemand waarbij je een proefles kunt doen.
    Zo ben ik op mijn 47ste (!) begonnen met cello, zonder enige muziek ervaring daaraan voorafgaand.
     
  3. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.118
    Homepage:
  4. Mira

    Mira

    Lid geworden:
    14 jun 2016
    Berichten:
    25
    Bedankt maar ik zoek privé les en dat is daar (op dit moment niet bedchikbaar)
    Ik heb ook al twee andere scholen een email gestuurd en na een week nog niks gehoord van beide dus zal de viool nog even uitstellen voor dit moment.
    Toch bedankt.
     
  5. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.118
    Homepage:
    De viooldocente van die muziekschool heeft ook een privépraktijk. Die al geprobeerd?
    Ik dacht toch echt dat op die muziekschool en anders wel privépraktijk privélessen (dus dat je alleen les hebt) mogelijk is.
    Gelukkig zoek je in Haarlem en daar is best wel wat te vinden.
    Succes!
     
  6. Cellolina

    Cellolina

    Lid geworden:
    20 jan 2015
    Berichten:
    96
    Je zit met de pest dat het het einde van het lesjaar is nu. Ik heb celloles in Haarlem, kan mijn leraar half augustus om een tip vragen. Ga hem daarmee niet lastigvallen in zijn vakantie.
    Ooit heb ik een proefles aangevraagd bij Hart. Ik hoorde steeds "de docente neemt deze week contact met u op"...dat is uiteindelijk nooit gebeurd. Bovendien is de muziekschool (vaak) duurder dan privéles. Ik ben aan mijn leraar gekomen door de Haarlemse vioolbouwer te bellen met de vraag wie hij aanraadde. Maar ook meneer de vioolbouwer heeft zomervakantie ingelast...dus even geduld nog tot half augustus/begin september vrees ik voor je!
     
  7. Jannet Fink

    Jannet Fink

    Lid geworden:
    11 jan 2014
    Berichten:
    3
    Beste Mira,

    Misschien ben je inmiddels al voorzien, maar ik zou het heel leuk vinden je viool te leren spelen - ik ben niet bevoegd, wel bevlogen. Je bent nooit te oud om iets nieuws te leren! Voor meer info: jannetfink@gmail.com



     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2017

Deel Deze Pagina