Beste, Ik heb een klein winkeltje in strijkinstrumenten in het Belgische West-Vlaanderen en zou Carbondix strijkstokken willen verdelen. Kan er me iemand aan een verdeler helpen? Dank u wel
Bedenk dat je bij het verkopen van dergelijke stokken ook te maken krijgt met de reparaties er van. Zo zal het opnieuw beharen van een stok een vaak voorkomend werk zijn. Potentiële kopers kopen hun producten graag daar waar die ook gerepareerd kan worden. Je zou eens kunnen kijken op de site van Carbondix.com of er een mogelijkheid is tot dealerschap. N.B.: De site blijkt momenteel in de revisie te zitten! Frits
Carbondix is een handelsmerk van een Duits handelshuis. Carbondix zijn goedkope carbonstokken "made in China". Ze zijn al op heel veel plekken te krijgen, o.a. bij mij. Ik weet niet of de wereld gelukkiger wordt van nóg een verkooppunt. Enig googelen moet u wel op ideeën brengen dacht ik.
Bedankt voor jullie antwoord. Ik maak me ook niet veel illusies over de kwaliteit van die stokken maar als de klant ernaar vraagt, tja... 'k Heb ze ondertussen toch binnen. Ook bij het verkopen van houten stokken moet je rekening houden met reparaties, toch? Ik zie er al naar uit...