Heavymetal C

Discussie in 'Altviool' gestart door zapling, 25 dec 2015.

  1. zapling

    zapling

    Lid geworden:
    5 okt 2012
    Berichten:
    303
    Wat denken jullie, zou ik bij het uitproberen van snaren zo als Jargar forte C, Pirastro Permanent C, Superflexible C, Spirocore forte C, een tijdje moeten wachten tot de snaar ingespeeld is, voordat ik een oordeel kan geven?
    De reden dat ik t vraag is dat deze snaren steeds niet klinken zoals ik hoop, en sommige klinken ronduit nergens naar dus die heb ik er binnen tien minuten weer af. Ik denk dan, het is een staalsnaar, dus beter dan dit wordt t toch niet. Maar is dat wel juist?
     
  2. JosHuis

    JosHuis

    Lid geworden:
    5 dec 2015
    Berichten:
    54
    Goed voor te stellen dat je een snaar die helemaal niet klinkt het liefst er snel weer af hebt.
    Tip: een snaar waarvan je denkt 'wie weet, misschien wordt het toch wat ....' een paar dagen inspeeltijd geven. Als dat veelbelovend lijkt te worden nog een week door met die snaar.
     
  3. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.120
    Homepage:
    Bij vaak wisselen van snaren krijgt natuurlijk die 'heavy metal' snaar van je misschien ook niet optimaal kans.
    Dus zou ik, zoals Jos al aangeeft, een termijn stellen. Een paar dagen, zeg vier. Als het dan nóg niet bevalt....wég ermee!
     
    zapling vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina