Hallo allemaal. Ik ben pas dertien jaar en heb een viool aan geschaft €60 niet duur maar de kwaliteit is minder... Maar ik dacht als ik er nou andere snaren op zet, valt te proberen.. Heeft iemand nog snaren liggen???gratis... Of te koop??? Nou ik hoor het wel...alvast bedankt! Twan
Dag Twan, De prijs zegt niets, misschien is het best wel een redelijk instrument. Is het instrument een hele nieuwe? Kun je er wat meer over zeggen? Hoe weet je dat de kwaliteit 'minder' is? Zo maar wat vragen.
Hallo. Ik heb hem vandaag binnen. En hij is eigenlijk super goed. Alles zat er bij en hij klinkt mooi. En eigenlijk is de kwaliteit ook goed! En ja het is een nieuwe.
Hallo. Ik weet niet precies welk merk het is maar nu naderhand heb ik toch snaren Nodig :/ Hij klinkt nu voor geen meter! groeten twan
Wacht eens even: wat voor viool heb je aangeschaft? Als het een slecht instrument is helpen dure snaren niets. Bovendien geldt dat iemand die net begint met vioolspelen, nog geen mooie toon kan vormen. Vandaar ook mijn vraag: heeft je viool een naam, merk?