Ik zie niet dezelfde maker in het werk van de twee violen... ik heb de boeken niet bij de hand dus ik kan het niet exact nakijken maar ik weet dat er best veel makers in Mirecourt zaten met de naam Barbé en het zal mij niets verbazen als Barbé een atelier had waar mensen voor hem werkten.
Als je zoveel geluk hebt met het kopen van een rommelmarktviool, dan zal je ook wel winnen als je een staatslot zou kopen!
Ik heb een keer op de rommelmarkt een viool gekocht waar een staatslot in zat. En ook nog eens met het winnende nummer. Die viool was een oude Italiaan van een ton, en op het staatslot viel ook een ton.
Als iemand zoals Laszlo met een onzin verhaal komt, dan reageer ik daarop met onzin. Een rommelmarkt viool die op het forum wordt afgekraakt ( en terecht ) blijkt daarna opeens een dure viool te zijn. En dan krijgen we daarna ook nog zo´n nep brandmerk voorgeschoteld om de zaak geloofwaardig te maken. Dit hele topic kan naar de prullenbak.
Ik begrijp het. Het houdt tevens in dat jouw rommelmarktviool met het winnende Staatslot fantasie is. Dat moest even duidelijk zijn. Topic blijft wel buiten de prullenbak.