Ik ben Profi-Celliste en woon sinds 2013 in Groningen. Ik kom uit München en had daar meerdere strijkkwartetten. Is er iemand in de buurt van Groningen die zin heeft op hoge niveau ca 1 keer per maand kamermuziek te maken? Ik heb vrij veel bladmuziek, ook celloduo, strijktrio en trio voor 2 violen en cello. Ik ben benieuwd!
Beste Johanna, Het lijkt mij geweldig. Ik moet zeggen dat ik hoog amateur ben, maar totaal geen professional, maar ik wil al heel lang verschillende concerto's van Vivaldi spelen, bijvorbeeld die voor two cellos in G minor geloof ik. Maar dat is wel een beetje het max van mijn level momenteel, daar ben ik heel open in. Daarom zou ik het juist nog gaver vinden om eens in de zo veel tijd bij u te kunnen komen en te zien hoe het klikt, want ik denk dat ik er erg veel van kan leren. Rita Strohl maakte ook enorm mooie dingen trouwens. Ik ben nu met Solitude van haar bezig. Ik speel al een paar jaar in een inloop orkest, en ben nu bezig om wat repetities mee te spelen met Van der Aa en Mozart Ensamble. Het probleem is dat weinig orkesrsten in de buurt op zoek zijn naar cellisten momenteel. Mocht u dit nog lezen, contacteer mij gerust op mijn mail: anne.dijkstraaa@hotmail.com
Ik werd hier door Boon op geattendeerd: Het lijkt mij niet wenselijk dat uw e-mailadres hier geopenbaard wordt. Indien gewenst kan ik het voor u verwijderen. Ik lees het wel. U kunt beter een PM sturen (via inbox en daarna conversatie opstarten) om eventueel ongewenste mail te voorkomen.