introductie nieuwe snaar Infeld Pi

Discussie in 'Viool' gestart door BertBoonVioolbouw, 11 feb 2010.

  1. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.918
    Homepage:
    Thomastik Infeld heeft een nieuwe vioolsnaar geintroduceerd onder de naam
    Peter Infeld. De verpakking is getooid met de letter griekse letter Pi. Vanaf heden leverbaar

    http://strijkers.net/index.php?main_page=index&cPath=1_316

    De prijs schept hoge verwachtingen. Ik heb nog geen ervaringen of testresultaten gehoord. Uiteraard ben ik benieuwd naar ervaringen van forumleden.
     
  2. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.278
    Homepage:
    Bert, ik vind dit meer advertentie dan informatie. Dus op het randje van toelaatbaarheid. Ik ben nu toch genoodzaakt binnenkort de Regels aan te scherpen.

    De nieuwe Pi-snaren:
    Of de bewering: hoge prijs staat gelijk met hoge kwaliteit juist is, moet voor deze snaren nog bewezen worden. Echter, wie dit verband hanteert, kon nog wel eens tot een geheel andere conclusie komen, wanneer dezelfde set elders veel voordeliger te krijgen is.
     
  3. BertBoonVioolbouw

    BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

    Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Berichten:
    4.918
    Homepage:
    Oneens: het is geheel binnen de regels.
     
  4. Alexander

    Alexander

    Lid geworden:
    11 mrt 2008
    Berichten:
    470
    Homepage:
    Ik ben het met Bert eens. Het is prima om ervaringen van gebruikers op een rijtje te hebben. Je komt dat op computerforums ook tegen bij een nieuw product.
    Tenslotte is dit een strijkersforum, waar ook nieuwe producten voor strijkers, bediscussieerd moeten kunnen worden, volgens mij. :)
     
  5. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.278
    Homepage: