kam kapot

Discussie in 'Aangeboden' gestart door noaislief, 12 aug 2012.

1. noaislief

noaislief

Lid geworden:
    4 okt 2011
    vandaag is tijdens een windvlaag mijn muziekstandaard tegen mijn viool gevallen en is de kam stuk gegaan, ik heb gecontroleerd op meer schade, wat ik nog niet heb kunnen vinden. de stapel staat volgens mij nog en de toets zit ook nog vast. maar nu heb ik het probleem dat mijn vioolbouwer alleen tijdens basisschoolperiodes open is en ik volgende week een strijkers weekend heb. weet iemand hoe ik snel aan een goede tijdelijke kam voor mijn viool kan komen?

2. Oosterhof Vioolbouw

Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Homepage:
    Als ik het zo lees en het moet snel gebeuren, dan denk ik aan lijmen. Ik weet alleen niet of de breuk gunstig zit om te kunnen lijmen. Anders zit er niets anders op om een afspraak te maken met een vioolbouwer. Tussen Groningen en Drachten zit Bert Boon. Die komt a.s. maandag juist weer terug van vakantie.

3. noaislief

noaislief

Lid geworden:
    4 okt 2011
    bedankt voor het reageren :D
    Maar is hij wel open in de vakantie?
    en over een gunstge breuk, het voetje is er af, terwijl de rest van de kam intact is gebleven

4. Oosterhof Vioolbouw

Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Homepage:
    Ik zie op zijn website dat hij pas dinsdag weer open is. (Het verschil tussen tot en t/m).
    Overleg eens met hem, misschien dat hij je snel kan helpen? Zit er bij jou in de buurt geen bouwer? Dat scheelt tijd.

5. BertBoonVioolbouw

BertBoonVioolbouw |♫♫|♫

Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Homepage:
    Ik ben zojuist weer terug van vakantie en morgen (maandag 13/8) telefonisch bereikbaar en wellicht ook in staat iemand uit de brand te helpen.
    0503135701

Deel Deze Pagina