Kamermuziekfestival Utrecht 2014

Discussie in 'Concerten en uitvoeringen' gestart door Marcelita, 6 jun 2014.

  1. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.118
    Homepage:
    Eind deze maand is het weer zover: het kamermuziekfestival in Utrecht!

    http://www.kamermuziekfestival.nl/en/

    In het programma spelen veel strijkers mee en daarom verdient dit festival wel een plekje op ons forum!
    In het verleden voltrok dit festival zich tijdens de kerstdagen, met het gevolg dat de musici moesten kiezen tussen hun familie/vrienden en de muziek.
    Ik heb even alle topics onder de noemer concerten en uitvoeringen bekeken, want ik dacht dat ik het vermelden van dit kamermuziekfestival wel bij een vorige editie kon plaatsen. Lekker overzichtelijk, niet? Ik kwam alleen het kamermuziekfestival in Delft van Liza Ferchtman tegen en daarom deze in een nieuwe topic geplaatst.

    Stel, je krijgt een vrijkaart:) Naar welk concert zou je willen? (wie weet leest Janine dit en komt ze op een geweldig idee;))

    Ik heb even zitten dubben: een muzikale Tour de Utrecht (en welke van de keuzemogelijkheden?) op de fiets door Utrecht en omgeving en hier en daar een concert, heel leuk! Het aanbod aan concerten is ook heel aantrekkelijk. Maar mijn keuze valt op het openingsconcert. Zowel de componisten die aan bod komen als de solisten...ja, doe mij dat concert maar!
     

Deel Deze Pagina