Klassiek Open Podium festival 7 & 8 november, Arnhem

Discussie in 'Overig' gestart door Marcelita, 28 jun 2015.

  1. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.134
    Homepage:
    Oeiii, nog net op tijd teruggevonden in mijn postvak, de uitnodiging mij in te schrijven voor dit muzikale feestje!
    Samenspel, masterclasses voor ensembles, concours voor ensembles, informatiemarkt, gelegenheid tot netwerken om aan nieuwe leden van je reguliere ensemble te komen, concert van het Gelders Orkest en ik vergeet vast nog iets.

    http://www.klassiekopenpodium.nl/kop-festival/samenspelsessies

    Ik heb mijzelf opgegeven voor samenspel. Dat wordt weer een muzikale blind-date waar nu anderhalf uur voor is uitgetrokken (vorige keer maar een uur; met de evaluaties hebben ze iets gedaan:)).
    Misschien dat het mij nog lukt uit mijn samenspelgroepjes spelers te lokken, dan kan er nog een masterclass aan vastgeknoopt worden. Voorlopig vind ik het samenspel hier al een heel aardig vooruitzicht!
     
    Snelviooltje vindt dit leuk.
  2. Snelviooltje

    Snelviooltje

    Lid geworden:
    25 sep 2014
    Berichten:
    170
    Oh wat leuk! En niet duur
    Kan helaas dat weekend niet :(
    Hoe kom je toch aan al die leuke programma's?
     
  3. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.354
    Homepage:
    Zou ze geabonneerd zijn op Akkoord? :)
     
  4. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.134
    Homepage:
    Nee hoor, niks Akkoord:confused::D:p.

    Als je ergens een keer aan mee doet, weten ze je weer te vinden. In dit geval liep het via de bestanden van het Gelders Orkest/educatie. Dit orkest is ook weer betrokken bij dit K.O.P.-festival. Leden van het orkest begeleiden bijvoorbeeld de masterclasses en het samenspelen.
     
  5. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.134
    Homepage:
    Helaas hebben de organisatoren van het K.O.P.-festival hun deelnemers moeten melden dat het niet doorgaat.:(
    Iedereen krijgt zijn geld teruggestort.
     
  6. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.354
    Homepage:
    Wegens te weinig belangstelling?
     
  7. Marcelita

    Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

    Lid geworden:
    6 jan 2014
    Berichten:
    6.134
    Homepage:
    Dit is wat de organisatie er over bericht op hun website en middels mail:

    Helaas, door omstandigheden heeft de organisatie moeten besluiten om het festival 2015 geen doorgang te laten vinden.

    Wij danken iedereen die zich heeft ingezet voor het festival en alle musici die zich hebben opgegeven voor hun inzet en enthousiasme.

    Wij hopen jullie op een ander moment te mogen ontvangen.


    Als het aan het aantal aanmeldingen ligt, denk ik wel dat ze dat aanvoeren als reden van afblazen van het festival.
    'Omstandigheden' kan vanalles zijn, zoals problemen met financiering. Dat kán natuurlijk wel samenhangen met
    de aanmeldingen en dus voorafbetalingen, maar ik vermoed dat het met de sponsoring niet optimaal is gelopen. Zoiets.
     

Deel Deze Pagina