Altijd lachen op Marktplaats.nl Is er geen toezichthouder die dit soort handelaren (Grandado) de toegang tot de markt ontzegt?
De vertaling: die is lachwekkend. De Chinese kammen zijn overigens meestal ook van een brandhout-kwaliteit.
Met zo'n rare vertaling moet je als eventuele klant toch ook een lampje gaan branden?Ik krijg dan associaties met lieden die je lekker laten betalen en nooit leveren.
Als het een product uit China is van bedenkelijke kwaliteit is de prijs behoorlijk hoog! Het gekke is dat er ook nog een stempel op gebracht is met de naam Aubert! Als je eenmaal een dergelijk stempel hebt, kun je natuurlijk veel Aubert-kammen verkopen.
Alleen voor strijkinstrumenten en onderdelen, niet voor droogrekken. Met een Brabantia viool krijg je ook geen problemen met het merkenrecht...
Ik heb ooit een dansvoorstelling voor één danseres met strijkplank op cello begeleid... dans voor strijkplank en strijker heette het. Inderdaad was de Brabantia de enige strijkplank waar de danseres haar volle gewicht aan durfde toe te vertrouwen....
nou nee, grappig is niet het juiste woord, bizar wel misschien. Het was een superserieus stuk, begon met het stabat mater van Pergolesi, terwijl de danseres haar eigen rok aan het strijken was (met een strijkijzer, op de strijkplank), die ze telkens optilt, strijkt, laat vallen en draait... en daarna gingen de lichten uit, de cello begint, licht gaat aan en de danseres ligt op de strijplank; ze beweegt met strage bewegingen, terwijl ik met behoorlijk zware streken heel dramatisch cello speel...
Ook al zou het beschermd zijn wat doe je er aan als iemand dit op de markt brengt? Bovendien zijn er verschillende stempels van Aubert gangbaar: En er zal er nog wel meer zijn want ook de Aubert kammen zijn er in diverse kwaliteiten.
Ja, maar hier maak je een denkfout, want de afbeelding van #16 met de drie stempels behoren echt bij drie verschillende kwaliteiten Aubert-kammen. Bij Stradivarius zijn er verschillende etiketten -en inderdaad mogelijk duizenden- die allemaal ten doel hebben een en dezelfde kwaliteit aan te duiden.