Late beginner.

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door Dragonetti, 11 nov 2008.

  1. Dragonetti

    Dragonetti

    Lid geworden:
    11 nov 2008
    Berichten:
    36
    Beste Forum'ers,

    Om mijn eerder bericht te mogen verduidelijken....eigenlijk is de onderstaande link datgene wat ik ambieer of zou willen oprichten.

    http://nylso.org/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=26

    Groet,

    Dragonetti
     
  2. remi

    remi ♫ ♪

    Lid geworden:
    11 mei 2004
    Berichten:
    1.726
    Dragonetti,

    Best een leuk initiatief waarmee je op de proppen komt. Niet dat ik nu ineens sta te popelen om in een dergelijk orkest te gaan spelen maar je weet nooit.

    Misschien is het mogelijk om via/met behulp van het StrijkersForum een dergelijk iets van de grond te krijgen.

    Remi


    Ik ben ook een late beginner!
     
  3. Dragonetti

    Dragonetti

    Lid geworden:
    11 nov 2008
    Berichten:
    36
    Remi,

    Bedankt voor je reactie.

    Ik ben optimistisch en ik hoop op eveneens positieve reacties.

    Ik zou in principe wel onderdak (en ook opslag) kunnen regelen tbv repetities. Wb. de bezetting gaat mijn voorkeur in de eerste instantie uit naar een strijkorkest/ensemble dus ik hoop op veel strijkersreacties. En een dirigent lijkt me dan niet moeilijk te vinden als men eenmaal weet dat een groep ambitieuze musici staan te popelen om te gaan repeteren.

    Nou maar hopen of het forum wat enthousiastelingen inbrengt.

    Groet !

    Dragonetti
     
  4. NoName#2

    NoName#2

    Lid geworden:
    23 jun 2008
    Berichten:
    404
    Hi Dragonetti,

    Leuk initiatief inderdaad, om elkaar zo op te zoeken. Ik kan je nog een tip geven buiten StrijkersForum, probeer eens de site: http://www.muzikanten-in-jouw-stad.nl/

    Ik vind de service van die site verschrikkelijk slecht en ze doen heel moeilijk, maar de database is wel relatief groot en het is makkelijk via die manier met mensen in contact te komen.
     

Deel Deze Pagina