TessaDJ
Tessa
Hallo allemaal.
Ik had een vraagje, aangezien ik er zelf ook veel last van heb.
Zijn hier mensen die lenzen hebben en ook viool spelen? Mijn ogen worden namelijk heel droog doordat ik te weinig knipper tijdens het spelen, en na het spelen vouwen ze bijna dubbel als ik wel ga knipperen. Ik vind het verschrikkelijk irritant, aangezien ik ook wel eens op het podium sta en dan ongeveer sta te janken.
(dat lijkt dan zo doordat je ogen zo geïrriteerd zijn) Hebben meer mensen hier last van? Zo ja, wat doen jullie eraan? Beter concentreren op het knipperen gaat niet, want dat vergeet ik gewoon tijdens het spelen. Ik heb ook wel een bril en die kan ik opzetten tijdens het oefenen tuis, maar ik heb dat liever niet als ik op het podium sta. Ik draag namelijk altijd lenzen, behalve als ik last heb van m'n ogen.
Heeft er iemand een tip?
Groetjes, Tessa.
Ik had een vraagje, aangezien ik er zelf ook veel last van heb.
Zijn hier mensen die lenzen hebben en ook viool spelen? Mijn ogen worden namelijk heel droog doordat ik te weinig knipper tijdens het spelen, en na het spelen vouwen ze bijna dubbel als ik wel ga knipperen. Ik vind het verschrikkelijk irritant, aangezien ik ook wel eens op het podium sta en dan ongeveer sta te janken.
Heeft er iemand een tip?
Groetjes, Tessa.