Metallica - Nothing else matters (bladmuziek)... of zoiets...

Discussie in 'Gevraagd' gestart door Muzirene, 26 nov 2014.

  1. Muzirene

    Muzirene |♫♫|♫

    Lid geworden:
    23 apr 2012
    Berichten:
    2.202
    Homepage:
    Ik durf het bijna niet te vragen. Dit is totaal niet mijn genre, maar manlief wil graag samen zoiets spelen op een voorspeeldag in 2015 ergens, hij op gitaar, ik op viool. (Nee, niet klassiek, zelfs niets Iers of zo, hij wil eens Rock.... :confused: Nu ja, alles voor de liefde, hihi.) Nu weet ik dat hier bladmuziek van is, maar kan eigenlijk op internet niets fatsoenlijks vinden. Er is een boek: Best of Metallica - Violin, waarin dit nummer staat. Maar hij is het al aan het oefenen en ik vraag me dus af of het dan wel weer in de juiste toonsoort staat. En ik weet ook eigenlijk niet of ik het boek wel wil aanschaffen, waarschijnlijk ligt het dan verder ongebruikt hier in de kast.

    Het zou dus tof zijn als iemand dit nummer heeft en dat ik het in ieder geval zou mogen inzien. Geen idee of dit het uiteindelijk ook gaat worden, dus puur om even te oriënteren. Wie helpt?

    Ook zijn suggesties welkom! Het is mijn man zijn voorspeelmomentje (de viool maakt het gewoon een leuke afwisseling waarschijnlijk, tussen al die gitaarvoorspeelstukken) dus is het minder leuk als de gitaarpartij alleen de begeleiding is.
     
  2. Willeke_D

    Willeke_D ♫ ♪

    Lid geworden:
    12 nov 2010
    Berichten:
    529
    Ik heb dit boek voor altviool. Er staan best leuke stukken in zoals Nights in White satin.....
     
  3. Geert

    Geert Geert

    Lid geworden:
    30 sep 2004
    Berichten:
    1.000
  4. Geert

    Geert Geert

    Lid geworden:
    30 sep 2004
    Berichten:
    1.000
    Hoi IdB,
    heb je nog wat aan het linkje gehad of heb je inmiddels het boek kunnen vinden?
     
  5. Muzirene

    Muzirene |♫♫|♫

    Lid geworden:
    23 apr 2012
    Berichten:
    2.202
    Homepage:
    Ha Geert,

    Dank je voor je hulp! Ik heb het geprint en ben ermee bezig, weet nog niet of het echt wat gaat worden, want het is een werk voor twee violen, alt en cello en dat moet dus iets voor viool en gitaar worden, dus kan ik er nog niet veel over zeggen.

    Gelukkig hebben we de tijd, de datum voor de voorspeeldag staan nog niet eens vast, dus we zijn er vlot bij.

    Groetjes, Irene
     

Deel Deze Pagina