Mijn nieuwe Chineesje en ik.

Discussie in 'Viool' gestart door Tobias, 19 jul 2014.

1. Tobias

Tobias |♫♫|♫

Lid geworden:
    13 jul 2013
    Sinds een tijdje speel ik af en toe een klein liedje op mijn nieuwe Chineesje, eigenlijk had ik haar voor de sier gekocht, maar toen ze rechtstreeks uit China bij mij in huis kwam had ik meteen een beetje spijt, in het volle licht vond ik het eigenlijk een beetje een kermisviooltje, met die wat te flonkerende paarlemoer inleg, hup de kist in met dat ding,
    Af en toe haalden ik haar tevoorschijn en keek met misnoegen naar de wat te glimmende lak die op sommige plaatsen ook nog wat te dik was opgelegd, even de strijkstok erover en weer weggestopt, maar ik liet wel de koffer op tafel staan.
    Had ik in de ochtend wat lucht dan speelden ik weer een wijsje, maar allengs werd het een gewoonte, voelden ik me goed even een liedje op mijn meisje.
    En nu speel ik bijna dagelijks een liedje, en is ze een beetje mijn vriendinnetje geworden, ze is wat opgedirkt dat wel maar ze klein.jpg heeft een lief stemmetje, 't kan verkeren zou Bredero zeggen.

Marcelita en Muzirene vinden dit leuk.
  2. BertBoonVioolbouw

BertBoonVioolbouw |♫♫|♫♫|♫♫|

Lid geworden:
    25 mrt 2003
    Homepage:
    Ach, men zegt wel eens dat het bij een meisje om het karakter gaat, niet om het uiterlijk! ;)

Muzirene en Oosterhof Vioolbouw vinden dit leuk.
  3. Oosterhof Vioolbouw

Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Homepage:
    't Is daarom maar goed dat een viool geen jongetje is.

Muzirene en Tobias vinden dit leuk.
  4. Marcelita

Marcelita |♫♫|♫♫|♫♫|

Lid geworden:
    6 jan 2014
    Homepage:
    Wat leuk Tobias, je laat je meisje nu bijna dagelijks zingen:). Welk liedje zingt ze het liefst?

5. Tobias

Tobias |♫♫|♫

Lid geworden:
    13 jul 2013
    Nadat de vioolbouwer een nieuwe stapel, kam en snaren had aangebracht begon ze opeens het "Ich weiss nicht was soll es bedeuten"te zingen, hadden die Chinezen ook gekopieerd.

Muzirene vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina