Mooie viool van Hendrik Zick te koop

Discussie in 'Aangeboden' gestart door Lauravl, 30 jul 2010.

  1. Lauravl

    Lauravl

    Lid geworden:
    30 jul 2010
    Berichten:
    1
    Hallo!

    Ik ben Laura van Lieshout, 19 jaar oud. Ik heb een tijdje viool gespeeld wat er in resulteerde dat mijn ouders in 2001 een viool voor me hebben gekocht bij vioolbouwer Hendrik Zick. Inmiddels ben ik al weer jaren gestopt met spelen en ligt het instrument ongebruikt bij mij op de kamer. Omdat ik niet van plan ben om de lessen weer op te pakken heb ik besloten om hem te verkopen.

    Het is een 4/4 viool en zoals hierboven vermeld gekocht bij Hendrick Zick te Eindhoven. Het instrument heeft een mooie, diepe klank en is, afgezien van een krasje rechtsonder op de kast in prima conditie. De strijkstok heb ik er nieuw bijgekocht maar omdat hij jarenlang niet gebruikt is zijn er veel haren afgebroken. Bij de viool zit een mooie, harde koffer waar plaats is voor 2 strijkstokken. Ik vraag 1.100 euro voor de viool.

    Voor meer foto's kunt u mij een mailtje sturen. Bezichtigen kan zowel in Maastricht als in Eindhoven.

    [​IMG]

    Vriendelijke groetjes!
    Laura van Lieshout.
     
  2. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.354
    Homepage:
    Op zich verdient een instrument van Zick een betere foto dan bovenstaande, die -naar ik aanneem- met een mobieltje is gemaakt. Met een beetje fotoshoppen is er wat beters van te maken:

    [​IMG]

    Misschien dat dit zelfs de verkoop opgang brengt? :p
     

Deel Deze Pagina