musici gezocht omgeving Groningen

Discussie in 'Gevraagd/gezocht' gestart door charis, 18 jan 2012.

  1. charis

    charis

    Lid geworden:
    18 jan 2012
    Berichten:
    4
    Hallo,

    Ik ben Charis, 24 jaar oud en ik speel al ongeveer 18 jaar cello. Als kind heb ik jarenlang bij een jeugdorkest gespeeld en daardoor heb ik al een beetje ervaring opgedaan met samen musiceren. Ik ben pas geleden gestopt met het volgen van cellolessen, omdat ik toe ben aan iets anders. Na jarenlang voornamelijk cello te hebben gespeeld ter voorbereiding van de lessen, zou ik nu graag ook met anderen samen willen spelen. Het lijkt mij leuk om mensen met dezelfde passie tegen te komen :) Ik heb voornamelijk ervaring met het spelen van klassieke muziek, maar moderne muziek trekt mij ook enorm! Qua samenspel dacht ik bijvoorbeeld aan een klein groepje (kwartet, of meerdere cellisten) of een (beginnend) bandje dat op zoek is naar een celliste. Please let me know! :D
     
  2. B-man

    B-man

    Lid geworden:
    26 jan 2012
    Berichten:
    1
    Hallo Charis,

    Ik ben wat lijntjes aan het uitzetten om een voor een eenmalig optreden een orkestje samen te stellen ter begeleiding van het koor Young Spirit uit Ulrum. (Helemaal in Ulrum zul je miscchien denken, ja helemaal in Ulrum :) De vaste bezetting van de band bestaat uit basgitaar / gitaar / drum / hammond / percussie / piano. En die willlen we dus voor een keer aanvullen met strijkers (viool / viola / cello / contrabas) Zou ik jouw e-mail adres mogen noteren zodat ik jou in de toekomst kan benaderen als de eerste opzet wat concretere vormen aan heeft genomen?

    Met vriendelijke groeten,

    R. Bouman
     
  3. charis

    charis

    Lid geworden:
    18 jan 2012
    Berichten:
    4
    Hoi,

    Ja dat mag zeker, lijkt me leuk :)



    Ondertussen nog iemand in het noorden die samen muziek wil maken?
     
  4. Paul Swennenhuis

    Paul Swennenhuis

    Lid geworden:
    8 dec 2015
    Berichten:
    1
    Hallo Charis,

    Het is een hele oude oproep waar ik op reageer, maar je weet nooit ...
    Ik zoek een celliste om mee samen te spelen. Ik componeer eigen songs en begeleid mezelf met gitaar, maar een cello zou het helemaal compleet maken. Ik vertel je graag meer als je hier nog rondzwerft en nog open staat voor samenspelen.
    NB Ik woon in Groningen
     

Deel Deze Pagina