Newbie

Discussie in 'Overig' gestart door MikkMouse, 26 mei 2005.

  1. MikkMouse

    MikkMouse

    Lid geworden:
    26 mei 2005
    Berichten:
    2
    Homepage:
    Hiya all

    Ik ben nieuw hier, dus dacht gaat me ff voorstellen....ik ben dus Mariska aka Mikka Mouse (weet iemand hoe ik mijn profiel naam kan veranderen ging iets verkeerd) ik speel viool al zon 12 jaar (kan der geen ruk van maar vind het gewoon leuk om te doen) heb een acoustische viool en een electrische viool (yamaha silent string) en verder ben ik gek op muziek als the corrs en bond....maar af en toe vind ik klassieke muziek ook erg mooi. Naast viool spelen ben ik gek op tekenen en schilderen en mijn groote trots is mijn beschilderde viool>>>

    [​IMG]

    [​IMG]

    Dat was het zon beetje :).

    xxxx mikka
     
  2. remi

    remi ♫ ♪

    Lid geworden:
    11 mei 2004
    Berichten:
    1.715
    Hartelijk welkom,

    Maar....... als je iets dergelijks (best mooi) met mijn viool zou uithalen dan, dan, dan weet ik het niet.

    Best leuk, maar ik zou mijn instrument... maakt niet uit, 't ziet er leuk uit.

    Nog maals, wekom.


    Remi
     
  3. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.282
    Homepage:
    Welkom, maar er moet nog wel stevig gesleuteld worden aan het taalgebruik en behoorlijk aan de spelling. Maar dat gaat vast wel lukken.
     
  4. Oosterhof Vioolbouw

    Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder

    Lid geworden:
    29 mrt 2003
    Berichten:
    14.282
    Homepage:
    He Mikka,

    ik zie helemaal geen snaren op je beschilderde viool. Is die wel te bespelen of is het alleen maar een kunstobject geworden?




    [edit](Dit bericht is door soundboard bijgewerkt op 21/10/2005 om 00:51 uur)[/edit]
     

Deel Deze Pagina